Infolinia: 518-674-434

Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji towaru zakupionego w sklepie internetowym www.soldo.pl, postępuj zgodnie z poniższymi krokami

1. Formularz
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub fakturą.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

SOLDO
ul. Kolorowych domów 9
70-781 Szczecin

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

SOLDO
ul. Kolorowych domów 9
70-781 Szczecin

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Uwaga! W razie niejasności skontaktuj się z nami mailowo: soldo.esklep@onet.pl lub telefonicznie: 518-674-434, z chęcią udzielimy Ci potrzebnych wskazówek.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl